Despre mediere si mediator

  • prima pagina
  • blog mediere
  • contact

Cum se desfasoara medierea

Va felicitam ca va interesati de mediere! Biroul nostru va ofera exact ce doriti: respect, confidentialitate, rapiditate si costuri reduse. Faptul ca va gânditi la mediere este deja un obstacol depasit în rezolvarea oricarei neîntelegeri!

Desigur ca ati luat deja cunostinta de avantajele procedurii de mediere. Daca nu, o puteti face acum: citeste!

În cele ce urmeaza va vom reda exact pasii care se fac în procedura de mediere. Clar si pe întelesul tuturor. Deci...

1. Etapa pregatitoare. Partea care se decide sa apeleze la serviciile unui mediator ne va furniza datele de contact ale celeilalte parti pe care o vom chema la biroul nostru. Dupa sedinta de informare, ambelor parti li se va elibera certificatul de informare. Cu acesta se va putea merge mai departe, in instanta.
   Daca partea cealalta nu doreste sa participe la mediere, e dreptul acesteia la urma urmei, mediatorul va va elibera un proces verbal necesar declansarii procedurii în instanta.

2. Medierea propriu-zisa Datorita cunostintelor si priceperii pe care le are mediatorul, veti observa ca orice se poate rezolva, fara nervi, repede si fara cheltuieli inutile. Suntem încrezatori ca vom gasi o solutie acceptabila pentru toata lumea! Acordul de mediere pe care l-ati încheiat nu poate reprezenta decât ceea ce ati dorit si dvs.

3. Încheierea medierii. La finalul discutiilor, mediatorul va va elibera acordul de mediere. Veti putea folosi acest act, care are valoarea unui înscris sub semnatura privata, în biroul oricarui notar pentru legalizare. Sau îl veti supune procedurii de încuviintare la instanta, iar aceasta, sub o procedura de urgenta va lua act de întelegerea dvs transformând-o într-o sentinta.

scris de Matei Bîtea